Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Ia Hornesjö - 6 juli 2013 07:36

Dagen började med att vi åkte till Böda sand för att visa Adnan detta ställe som han hade sett så mycket om på TV. Vi hade med oss tre hundar, lilla Kingston är helt otrolig när man har honom bland folk, fast han är en sån liten buse här hemma så sköter han sig perfekt ute bland både folk och andra djur.

 

 
Även lilla Kingston känna på den härliga sanden. Men det är en helt otroligt bra valp när man är ute bland folk, då är han så cool, går fot fint bredvid matte eller husse och lägger sig och slappar så fort man stannar.. Här hemma är det annars full rulle och mina hundar riktigt spyr på honom mellan varven, syns nästan i deras miner att de tänker "ditt äckliga lilla kryp" Sally är den enda som han har respekt för, hon behöver bara titta på honom så fattar han.
       
 
Patricia hade också pratat om mormors goda räkor så jag frågade om de ville ha detta till middag och fick ett klingande "ja"
 
Patricia som jobbar på restaurang och är mycket duktig på viner sa direkt "jag bjuder på vinena till maten" så det blev ett besök på systemet där Patricia valde ett Chablis till räkorna och ett Gewurztraminer till jordgubbarna.. Sen satt vi och spelade kort till 22-tiden.
Ikväll blir det kubbafton hos grannarna och därtill Taco.. men först blir det ett besök på Böda marknad.
 
Ha en bra och solig dag
Ia
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards