Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Ia Hornesjö - 17 juli 2014 06:02

Vaknade med ett ryck av att hundarna skällde klockan 05,40, sov riktigt djupt just då och blev väckt i en dröm som jag gärna hade velat få veta slutet på, men det var bara att stiga ur sängen.

I dag är återvininngen öppen så det blev att direkt efter frukosten börja fylla bilen med skräp för att åka och kasta detta.

Behövde inte besöka centrum denna dag, hade allt hemma så jag bara tog det lugnt och har varit mycket i poolen.

Vi tog en cider på eftermidagen när jag hade stigit upp ur poolen för det sista doppet denna dag.

Började med maten tidigt idag för Lasse ville ut och cykla efter middagen.

 

Idag blev det en frisk kycklingrätt med en sås av grädde, citron och honung tillsammans med ett ris kokt i hönsbuljong och med creme fraich.

Efter detta så blev det Glamour för mig och sen så tog vi våra cyklar och gjorde en liten tur.

Avslutade denna vid Hornsjöns Pensionat

   

Där tog vi varsin öl och satt och pratade med krögarparet.

Nu är snart klockan 21,00 och jag ska bänka mig framför TV:n och se en ny kriminalserie.

Ia


Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards