Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Ia Hornesjö - 1 juli 2015 19:52

Idag var det Lyckas dag, hon fyllde 11 år och var den som fick bestämma lite denna dag.

Började morgonen med att ta med henne till postlådan.  Hon var så lycklig, visade en enorm glädje av att få vara helt ensam med mig.


 

 

Just det där att få bära hem en tidning till husse är bara så kul, tycker Lycka.


Vet inte riktigt vad dagen tog vägen, visst hundarna badade, jag badade och hade det skönt. Var som vanligt en tur till Löttorp för att handla lite.

Kvällens middag blev rester från gårdagen, en liten enkel pyttipanna på grillkarren

 

Naturligtvis var hundarna med och fast det var Lycka som skulle ha fått den stora äran att slicka tallrikarna så blev det hennes tre barn som gjorde detta

 

Men jag tror att hon var nöjd med dagen ändå.

Lite efterrätt blev det

 

Till jordgubbarna passade de bra med ett glas iskallt vitt vin.

Kvällen avslutades med lite puss och rengöringskalas mellan Yra och Qling

 

Så söta är de, men Qling är ju en kille som älskar alla och är mycket noga med att hålla dem rena och fina.


Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards