Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Ia Hornesjö - 8 juli 2015 07:38

Vaknade av att det var grått och regningt. Kändes som om jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen denna dag, allt kändes så tomt nu när alla hade åkt hem.  Kan väl säga att jag har vekligen njutit dessa fem dagar med våra vuxna ungar och deras familjer i huset.  Skulle verkligen önska att vi hade så stort så att alla kunde vara här samtidigt, men tyvärr så är detta inte så lätt.

Tog det lugnt och satte mig och skrev på bloggen innan Lasse kom upp och började med frukosten.

 

 

 

 

Efter detta blev det en tur till loppis och jag handlade som vanligt ingenting, Lasse hittade ett skåp som jag direkt sa nej till, men han brydde sig inte om vad jag tyckte utan köpte detta och när vi kom hem så insåg jag att det var nog rätt okej

för jag behöver lite mer utrymme i mitt stora vitrinskåp.

Lasse fortsatte sedan med att röja och slänga saker (allt ska till återvinningen i morgon)

När klockan var 16 så fick våra hundar sin mat och sedan var det bara att lura in dem innan vi skulle gå på möte med vår vägförening.

Fick som vanligt en jättestor och god landgång, så någon middag behövdes inte denna dag.

Vi satt ute i solen tills klockan var nästan 21 då vi gick in och satte oss framför TV:n.

Ia


Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards