Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av Ia Hornesjö - 22 augusti 2016 17:53

Morgonen var lyrisk

 


 

 Vår plan på att åka till Borgholm tog vi ändå, det var en del som vi måste handla.

Men när vi var på väg såg säger Lasse att han hellre vill åka till Färjestaden.

 

 Nu var vi klara här och återvände hemmåt, men tog en avstickare till Borgholm

 

Hundarna fick i alla fall lite socialträning för fast det är få med folk så finns det många hundar.

 

Men  nu var vi äntligen på väg hemåt, men en liten tur in till Löttorp för att köpa filmjölk var vi tvingade att göra och då passade även jag på att kolla om Snäckan hade någon dubbelhäftad tejp. Mitt fodral till den ena mobilen har gått sönder och jag behövde få

mobilen att sitta fast i fodralet.

Patrik sa att det fanns på 10 kr avdelningen, men det verkade vara slut, men snäll som Patrik alltid är så tog han en rulle han hade vid kassan och den fick jag gratis.

När vi kom hem så skulle alla tunga saker lastas ur bilen och Lasse med sin onda kropp kände sig alldeles slut.. han var även hungrig och jag frågade vad han ville ha, han tyckte att det räckte med lite gott som fanns kvar av de som mamma och pappa hade haft med sig.  

Sen var det snart dags för våra hundar att få sitt mål innan jag gick in för att påbörja middagen.

 


Denna dag kändes lång och redan vid 18-tiden kände Lasse för en lite tupplur.

Själv satte jag  mig vid datorn och skrev lite, för i kväll är det massor på TV som jag vill se och då har jag inte tid med att sitta här.

Så fast klockan är bara barnet så avslutar jag denna blogg, men återkommer i morgon

Ia


 

Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Skapa flashcards