Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Ia Hornesjö - 6 juli 2017 19:27

 

Idag var det sol redan på morgonen och de lovade bra nästan hela dagen.

   

Natten blev lite si och så. inte så många timmars sömn, men jag var i alla fall i sängen i 8 timmar.

Även gårdagens steg var helt okej.

      Fast det var torsdag så hade jag ingen större lust att ge mig ner till brevlådan innan frukosten.

Men sen blev det en tur tillsammans med Olga och Yra.

När jag kom hem så satte jag mig till ro i en solstol och läste Ölandsbladet.

Kan väl säga att vi har tagit det ganska så lugnt denna torsdag.

Var en tur in till Löttorp för att handla lite och tigga lite kartonger till mina Tradera saker som ska levereras.

 

Kvällen middag blev enkel och snabblagad, bara lite rostbiff och mimosasallad.'

Sen blev det lite kortspel ute i kvällssolen

     

Klart att jag hade turen med mig och vann kvällens första kortspel.

Så mycket mer blir det inte denna dag utan nu tänker jag stänga ner bloggen.

Ia



Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Skapa flashcards