Alla inlägg den 12 juli 2017

Av Ia Hornesjö - 12 juli 2017 20:08

Även denna natt har jag sovit gott

          

Även gårdagns steg blev rätt okej.

 

Varmt och skönt var det redan när jag öppnade dörren och släppte ut hundarna.

Efter frukosten så tog jag med mig Yra till brevlådan. Hade henne lös hela tiden och hon går 

mer och mer i sin mamma Nellies fotspår och det kändes nästan som om det var en promenad med Nellie jag gjorde denna morgon.

När vi kom hem så gjorde vi oss klara för att åka till Kalmar för att handla lite på Jula.

      

När vi hade handlat det vi skulle ha plus lite till så packade vi bilen med detta och sen blev det en tur in på Citygross för lite mat mm mm.

 

Packade sedan frysväskan full och även två stora matkassar full innan vi vände hemåt 

Väl hemma hade vi en timme på oss innan vi skulle på möte så vi tog bara 2 mackor och 1 glas vin.

 

Mötet gick med rasande fart. Det var bara 8 fastigheter representerade.

På vägen hem började det småregna och vi beslöt oss för att bara sätta oss ute under tak och äta lite jordgubbar.

Det började då blåsa kallt så vi gick in och satte oss och spelade ett parti poker innan vi placerade oss framför TV.n

Klockan är nu bara knappt halv 9, men det händer nog inget mer denna dag.

I morgon blir det återvinningen med en massa skräp.

Säger väl god natt 

Ia

 

 

Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Skapa flashcards