Alla inlägg den 13 juli 2017

Av Ia Hornesjö - 13 juli 2017 22:04

Natten blev lite sämre 

           I

Inatt blev det bara knappt 3 timmar igen. men kanske det berodde på att jag inte gick och la mig före 24 och detta är ju alltid något som stör, då jag har svårt att somna.

Gårdagens steg blev i alla fall fler än vad jag trodde.

 

Vädret var i alla fall bättre att vakna upp med en klarblå himmel gör mig glad.

Det var planerat att vi skulle åka till återvinningen denna dag, men vi började med att tömma poolen för att leta efter hålet som gör att vattnet rinner ur.

Sen hörde Lasses syster Bitte av sig och frågade om de kunde komma och klart att detta var ju mycket trevligare än något annat.

Vi 14 tiden kom Britt mari, Peter Jörgen och hans två barn.                      

Allt avslutades med att våra hundar ficka nöja sig med att få sin mat på gräsmattan denna dag.

Hade tänkt att ta en promenad till brevlådan, men av stod.

Kvällens middag blev lite grillad korv med pommes.

Även denna kväll säger jag nog godnatt rätt tidigt och lägger mig att lyssna på radio 

Ia

 

 

   


Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards