Alla inlägg den 29 juli 2019

Av Ia Hornesjö - 29 juli 2019 23:00

   När man såg denna väderrapport på morgonen så hade jag stora förhoppningar om att det skulle bli en lite svalare dag, men det blev precis som vanligt och svetten rann.

Det blev en hel del steg även denna under söndagen och appen visade på 14731 steg och det kändes helt okej.  

När jag sedan även fick en uppdatering om veckans tävling och jag hade vunnit denna så kändes det ännu bättre.

Full rulle var det som vanligt redan på morgonen med både barnen i poolen och hundarna som lekte på tomten.

Hann ta ett ordentligt bad för Zlatan och det var ingen hit för min kropp, han kände sig inte alls bekväm att få bli duschad i detta våtrum och jag blev väldigt förvånad för han älskar ju vatten och i Stockholm har det aldrig varit något problem.

Inte heller trimbordet var speciellt lockande denna dag och jag var tvungen att be Lasse om hjälp för att få honom att stå still.

 

Jag föreslog att vi kunde åka till Borgholm denna dag, men det var ingen som var med på detta utan ville i stället spela minigolf.  Vek mig gärna för det var nog lite väl varmt för att promenera i Borgholm.

Det får idag bara bli ett bildspel från dagen


  Som synes på filmen så hann vi med en massa även denna dag 

Middagen fick bli Tacos och sedan promenad, lite skjutning mm innan dagen kändes som om den var slut och jag kunde få krypa till kojs.

Även denna dag blev det några steg, men färre än under gårdagen så jag fick nöja mig med 12824 steg denna måndag.

 

I morgon är en ny dag och de lovar regn.

Ia

Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards