Alla inlägg den 1 augusti 2019

Av Ia Hornesjö - 1 augusti 2019 09:56

Vet inte vad som hände men när jag skulle lägga ut bloggen så hade det ändrats till den 1 augusti och det tog jag bort för att ändra till sista juli.  Men vad hände då hela bloggen som jag hade suttit och skrivit bara försvann.

Orkar inte göra om detta utan ni får nöja er med de bildspel som blev igår och tänka er texten själva.


  Sista dagen för våra hundar att ha barnen hos sig och då måste de bli mycket pussar


  Mat måste de få, hör mig säga att Olga får äta ensam, men det är fel, för det är Yra som inte gillar när hennes son tar hennes mat


  Lite blandat bildspel från dagen fick det bli

Kvällspromenaden gick bra och trötta blev vi alla


 
 


  Efter Lasse och min rätt långa kvällspromenad så var tydligen även hundarna trötta och svettiga för de slängde sig i poolen så fort vi kom hem.

Kanske orkar jag uppdatera lite mer om denna dag, men inte nu för Lasse väntar vid bilen för att ta en tur till Borgholm.


Ia

Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards