Alla inlägg den 5 augusti 2019

Av Ia Hornesjö - 5 augusti 2019 21:26

Denna natt blev allt annat än bra och det berodde på lite strul återigen med Tele 2.

Men inget jag orkar att ta upp här.

 

Klockan 08,00 skrev vår son Per att han skulle åka hemifrån och jag räknade då med att inom 6 timmar är han här

Så det fanns gott om tid för mig att både bada och trimma lilla Z 

       

Klockan 13,00 skrev han till mig att han nu var i Löttorp och det kände så bra.

 

Vi tog en macka och fika när han efter sms:et anlände ca 10 minuter senare.

 

Sen blev det en tur till Byxelkrok för att handla på Ica.

 

Hem och vi satte oss ner och inväntade middagen som jag hade planerat..

     

Efter denna middag så blev det en skön kvällspromenad med hundarna.

         

När vi kom hem fick hundarna gå in för Lasse och Per ville skjuta lite och då vill jag inte ha några hundar som kan komma till skada

     

Satt ute tills det blev mörkt och Maria Wern vätande på oss.

 

I morgon är en ny dag

 



Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Skapa flashcards