Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Ia Hornesjö - 31 augusti 2015 07:38

Ibland blir det inte alls som det står skrivet i almanackan. Badning av hundar blev det inte alls denna dag, utan lite annat inomhus för mig. Fick för mig att skura köket och detta tog längre tid än vad jag hade räknat med. Men det var nog behövligt. Lasse plockade utomhus och hade även vikt ihop hundpoolen när jag frågade om den var skurad, men detta hade han inte gjort, så det blev ett nytt projekt för mig att ta upp den igen och börja med skurning för att få bort det mesta av det som hade bitit sig fast. Fick motionen i alla fall, för poolen hängde vi upp över en gungställning på övre delen av tomten och sen fick jag hinka vatten från min pool och det blev 25 gånger fram och tillbaka med en stor hink vatten varje gång.

  

En snabb tur fram och tillbaka först till Giraffen och Jula, därifrån  till stora köpcentret för att besöka Rusta och Bahaus.  Vi hade en lista med oss och hade bestämt att inte köpa något annat än vad som stod på denna och ingen mat denna gång. Vi var duktiga och höll vad vi lovat.
När vi kom hem så ville Lasse vila lite innan middagen som han skulle sköta vid grillen.
Han ville ha en liten drink när han satt där tillsammans med Qling, egentligen sa att att jag skulle komma och sätta mig, men platsen var ju redan upptagen och jag hade inte hjärta att säga till honom att gå bort.

Såg på Beck innan jag somnade.

Ia



Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards