Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Ia Hornesjö - 14 juli 2017 16:50

Vaknade till en stor sol

     

Det är alltid skönt att se solen skina när jag stiger ur sängen.

Kollade även hur jag sovit, något som inte kände så där jättebra

     Var väl bättre än vad jag trodde. Däremot var stegen sämre       

Trodde att  vi skulle åka till återvinningen med allt skräp som finns på släpet, men Lasse orkade inte, han hade ont i sina leder igen.

Jag satte igång med poolen, nu var den nästan tom så nu skulle jag hitta hålet, trodde jag. Nej det fanns ingenstans utan nu fyller vi på poolen igen och så får vi se vad som händer.

Eftersom vi ska bort ikväll på lite ost och vin till en granne så ville jag i alla fall ha något i magen. Men att laga middag gick inte i denna värme.

       

Så det fick bli ett par vanliga grillkorvar och ett glas öl.

Sen var det dax för Lasses sovstund och jag själv satte mig i en solstol och gjorde ingenting. 

Alla hundarna var utslagna även de.

De har i alla fall sin pool som de gärna besöker då och då och det känns bra.

Vid 5 tiden gick  vi ner till Mona för att träffas över en tacokväll.

     

Det blev en fin kväll i sommavärme och mycket prat.

Bilderna som vi tog försvann på något konstigt vis.

Ia

 

 


Presentation


Öland i mitt hjärta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besök

Välkommen till Öland

Här blir jag glad om du skriver några rader och berättar vad du tycker om ditt besök här på sidan.


Ovido - Quiz & Flashcards